mysigmat.blogg.se

En härlig blogg om mat, träning, välmående och de senaste trenderna. Enjoy!

Kaj Beckman

Kategori: Allmänt

Hej på er finisar! Måste bara säga, herregud, har ni sett och hört om denne Kaj Beckamn som verkligen börjar bli ett hett samtalsämne - en riktigt snackis! Jag har så blandade känslor och vet inte om jag känner upp och ner eller ut eller in. För er som inte har sett videon (finns fler videor på Kaj Beckman och nu skriver in "Kaj Beckman" på Youtube) ovan så bör ni klicka igång den. Först förstår jag inte riktigt vad han håller på med, men efter att ha sett övriga videos med han samt besökt hans facebook börjar jag sakta men säkert förstå mig på honom lite grand... Vet inte hur jag annars kan uttrycka mig: men vem fan är han? Alltså, är det någon som förstår sig på honom? Ni, mina kära läsare som alltid kommenterar mina tränigs-tips eller recept så flitigt kan väl försöka hjälpa mig att besvara den här frågan? Det känns som om han håller på att skapa en karaktär i media, likt kioskägaren Karim eller Ica-stig. Jag blir inte riktigt klok på Kaj för jag kan inte bestämma mig för om han bara är inskränkt och självcentrerad eller typ bara lite allmänt efterbliven hehe? ;) Om man kolla lite på hans Facebook så blir man kanske lite klokare på den här karaktären. Ska bli spännande att se hur allt utvecklas och vill faktiskt veta mer om denne Kaj! Lämna kommentarer och skriv vad ni tycker/tror om Kaj Beckman - och för er där ute som är helt obekanta med denna snubbe rekomenderar jag er att klicka igång filmen ovan och facebooka Kaj Beckman. PUSS ♥
Foto: Ärligt talat. Jag byter ju jobb rätt ofta och min karriär går ju välförtjänt bra. Men det här med att hälla ut skumpa? Vad sysslar de med? Vad säger fransmännen som trampat och trampat om det?
Haha, typ till den här bilden skrev han "Ärligt talat. Jag byter ju jobb rätt ofta och min karriär går ju välförtjänt bra. Men det här med att hälla ut skumpa? Vad sysslar de med? Vad säger fransmännen som trampat och trampat om det?" HAHA, blir inte klok på honom ;)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: