mysigmat.blogg.se

En härlig blogg om mat, träning, välmående och de senaste trenderna. Enjoy!

Julklappstips

Kategori: Allmänt

Godmorgon finisar! ♥ Söndag idag vilket innebär (som alla helg-dagar) god mat och extra mycket tid till träning. Första advent och självaste julafton närmar sig med stormsteg och jag har i veckan hunnit springa på stan och köpa två julklappar. Lite tidigt tänker vissa, men varför vänta när man hittar den perfekta julklappen? Själv har jag en massa saker jag skulle vilja ha i julklapp, men jag är nog lite för gammal för att skriva en julklapps-önskelista och ge till mamma och pappa eller pojkvännen? En superbra sida som har samlat mängder olika julklappstips på är http://minajulklappstips.com/ där du kan välja kategori som "till pojkvännen" eller "till mamma" osv. Om jag leker med tanken att jag är min pojkvän, och klickar in på "till flickvännen" så kan jag säga att de 10 första förslagen skulle passa som handen i handsken vad mig angår. Exempelvis skulle jag tycka det var superkul att testa på "Poledance i Stockholm" för 199 kr eller "Modell för en dag" för 399 kr. Såg också att det fanns ett "kärlekspaket för 52 veckor". Paketet innehåller 52 stycken kort (hälften som är till killen och hälften till tjejen) och på korten skrapar man fram vad man ska göra under den veckan för att överraska sin parter. Ett jättebra julklappstips som också bidrar till extra kärlek i förhållandet! 
 
Har ni köpt några julklappar ännu och vad önskar ni er i julklapp? PUSS ♥
 
52 Weeks of Romance
Romantik-paketet för 52 veckor, 179 kr
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: