mysigmat.blogg.se

En härlig blogg om mat, träning, välmående och de senaste trenderna. Enjoy!

Träningstidningar

Kategori: Allmänt

Godmorgon på er! Har fått lite kommentarer om att ni vill ha mer inlägg om just vad jag äter efter mina träningspass och löppass. Tänkte lägga upp en matdagbok senare idag, men fortsätt gärna kommentera vad ni tycker. Och många har också frågat hur jag får all min information om just hur jag ska löpa. Svaret är att jag läser väldigt mycket på internet och massor med träningstidningar. Jag prenumererar på Runners World och iForm, men brukar även köpa lösnummer av bland annat "LCHF" och "Sofis Mode" (mest för att få lite diverse skönhets- och modetips som inte bara har med träning och mat att göra). Det går ju att läsa väldigt mycket på internet, men mycket av informationen saknar någon riktig källa och det blir inte alls samma sak som att krypa ner i soffan med en tekopp (eller en cola zero, hehe) och bläddra och läsa igenom ord för ord och bara suga in all information. Dessutom är det ju jättebra tips på hälsomat och olika proteinpulver eller träningsutrustning - visst kan du hitta det på internet också men jag gillar tidningar för allting är samlat på ett ställe. Jag har läst lite olika tidningar men har nu fastat för iForm och Runners World. Dessutom tycker jag att det är häpnandsväckande billigt att prenumerera, och blir dessutom mycket billigare än att köpa lösnummer och den kommer ju direkt hem i bredvlådan. Dessutom fick jag en pulsklocka på köpet när jag började prenumerera på iForm, vilken jag tyckte var superbra! KLICKA HÄR för att få 28% rabatt på just Runners World, 6 nummer för 299 kr samt en löparklocka med mellantider - kan det bli bättre?
 
tidningsnamn

Kommentarer


Kommentera inlägget här: