mysigmat.blogg.se

En härlig blogg om mat, träning, välmående och de senaste trenderna. Enjoy!

Hårtips

Kategori: Allmänt

Hej på er alla sötisar! ♥ När regnet ändå väller ner är det väl ett ypperligt tillfälle att slänga ut lite mer tips till alla er där ute? Därför tänkte jag tipsa om lite hårvårdprodukter samt var du hittar dem till bässta pris.
 
Jag har nyligen provat ett nytt schampoo som jag fick rekommenderat av en hårfrisör när jag klippte mig för två veckor sen eftersom vi båda två kom fram till hur ruskigt slitet hår jag har. Nästan alla mina toppar är kluvna, och det syntes verkligen tydligt på mitt senaste frisörbesök.... Har inte tänkt på det förut då jag inte tagit en ordentlig titt på mina hårtoppar, men nu kom sanningen fram vilket är bra eftersom det finns lösningar. Det första vi började med var givetvis att klippa av en bra bit för att bli av med det värsta. Vi kom sedan fram till att mitt schampoo inte var optimalt för mitt hår och faktiskt kunde slita lite på håret, samt att jag har slarvar och inte använt värmeskydd innan jag (dagligen) plattar håret... onödigt! 
 
Jag ska därför förmedla detta tips vidare till alla er där ute så i inte gör samma misstag som mig och jag tänkte därför tipsa er om ett superbra scampo och ett värmeskydd och också understryka vikten av att faktiskt använde värmeskydd innan du plattar eller lockar håret. Jag använder ett "paket" med schampoo, balsam och inpackning från L'Oreal för mycket torrt och skadat hår. Det är superbra, och när man köper paketet så blir det ett helt otroligt bra pris. Dessa produkter ska reparera det slitna håret och ger styrka och glans till håret. Det har fungerat superbra för mig och det luktar dessutom underbart! Värmeskyddet är av samma märke, L'Oreal, och fungerar superba och luktar precis lika gott. Det känns också bra att ha allt av samma märke och samma serie eftersom just detta passar så himla bra för min hårkvalie. Ni hittar dessa produkter, tillsammans med hundratals andra, tillsuperbrapriser HÄR! Rekommenderas starkt, puss ♥
 
 
 L'Oréal Absolut Repair-paket i gruppen Hårvård / Balsam / Skadat hår hos Bangerhead (SA000017)
("Paketet" från L'Oreal med schampoo, balsam och hårinpackning. Fungerar superbra för torrt och slitet hår och luktar underbart. Rekomenderas starkt, från både mig och frisörer!)
 
 L'Oréal Thermo Repair Cellular i gruppen Hårvård / Värmeskydd hos Bangerhead (31019061)
(Värmeskydd av samma märke, superbra)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: