mysigmat.blogg.se

En härlig blogg om mat, träning, välmående och de senaste trenderna. Enjoy!

Sponsrad video -The Subway Summer Challenge

Kategori: Allmänt

Hej alla finisar! ♥ Har ni det bra? Hoppas ni har haft en jättebra helg. Vad roligt att ni fortsätter kommentera och att ni verkade gilla mit omelett-recept - gör det nästan varje morgon och det är lika gott varje dag! 
 
Tycker att ni alla borde kika på videon ovan i inlägget! Ska bara slänga in en liten kommentar på tal om subway att jag kommer ihåhg när jag var med min familj i Thailand och vihade varit magsjuka i 6 dagar. Vi hade nästan inte fått i oss någonting annat än yogurt och lite chips. När vi skulle gå ut och äta middag en ag hittade vi mitt i allt ett Subway som bara stod och väntade på oss med öppna armar och det var första gången på flera dagar vi kunde få i oss riktig mat!!! Åh, jag kommer fortfarande ihåg känslan. Ni vet när man känner att man inte är sugen på någonting i världen trots att man vet att man borde äta? Så kände vi tills vi hittade Subway och det var så härligt. Jaja, det var bara en liten anekdot till det jag verkligen skulle kolla till. Ni har väl inte missat att ni kan vara med och tävla med SUBWAY- restaurangerna där ni har möjlighet att vinna härliga dagar i Stockholm? Vinnaren belönas med tre stycken superroliga dagar i Stockholm och har möjlighet att (bland mycket annat) möta Moa Hjelmer, testa alldeles nya Asics löpardojor (kanske de jag tipsade om här om veckan) i deras alldeles egna testlabb, gå på DN-galan (biljetter för två personer) och mycket annat! Boendet är också en del av priset som utgörs av två nätter i ett dubbelrum på ett 4-stjärnigt hotell i centrala Stockholm. Hur härligt låter inte detta? Allt detta låter ju såklart superhärligt, men jag har faktiskt inte berättat om priserna som 2:an till och med 10:an blir tilldelad... EN ÅRSFÖRBRUKNING AV DIN FAVORT-SUB! 
 
Gå till www.subway.se för mer information samt för att delta i tävlingen. Lycka till ♥
 
 
(Mums, ser så himla mumsigt ut!!! Ett plus till Subway som ger en möjlighet att välja lite mörkare bröd)
 
 

 


 

Kommentarer

  • Phil säger:

    Fan va nice det skulle vara med en årsförbrukning av favoritsuben!! fast man skulle bli gode less då jag skulle ha ätit där varje dag, höhö ;)

    Svar: hehe, eller hur? skulle vara någonting!! :D
    BRA RÅD

    2013-06-12 | 15:43:07

Kommentera inlägget här: