mysigmat.blogg.se

En härlig blogg om mat, träning, välmående och de senaste trenderna. Enjoy!

17 km

Kategori: Allmänt

Godkväll finisar! ♥ Har tagit mig runt 17 kilometer idag, mestadels av sträckan i skogen! Är så sjukt nöjd eftersom att det är personligt bästa i långdistans - det längsta jag någonsin sprungit i en sträcka. Klarade det utan att stanna förutom en enda gång så skosnöret gav vika och jag var tvungen att knyta om... Om ni är nyfikna med vad jag laddade upp med innan löpningen så kan jag meddela att jag drack en celcius (apelsin), två stycken Wasa surdegs-knäcke (som jag tipsat tidigare om) med keso och avokado på samt ett äpple. Jag åt två timmar innan löpningen vilket är en lagom tid för mig att hinna smälta maten och slippa mjälthugget. Men känner mig så otroligt stolt oh nöjd iallafall! Kramisar på er, och sov gott! Puss♥
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: