mysigmat.blogg.se

En härlig blogg om mat, träning, välmående och de senaste trenderna. Enjoy!

Apoteket hjärtat ♥

Kategori: Allmänt

 
Åhhh, så himla fin video ovan! Ni måste titta på den, blev nästan rörd när jag såg den (kan ha att göra med att den är svart-vit, för då kommen verkligen "den riktiga sanningen från hjärtat fram" eftersom att filmen inte redigeras med effekter eller annat). Har nästan glömt att hälsa på er i detta inlägg och fråga hur ni mår, men hade fullt med känslor efter videon så kände att jag var tvungen att "skriva av mig" direkt och verkligen uppmana er att se videon nu på en gång!
 
Eftersom att det här är min blogg så skriver jag utifrån min synvikel och mina känslor. Det finns många delade känslor från när Apoteket inte längre var "bara" Apoteket - utan nya fristående Apotek startades upp, och där ibland Apoteket Hjärtat. Jag äe mycket positiv inställd till fristående Apotek eftersom att det ger möjlighet till en viss konkurrens även på Apoteksmarknaden vilket såklart leder till att koncernen måste ta kundens behov ännu mer i åtanke i och med konkurrenten - vi får helt enkelt bättre och mer individanpassad service. Och just det här såt tydligt skrivet i Apotekets ♥:s riktlinjer - att individanpassa och erbjuda en personlig service eftersom att ingen individ är den andra lik.
 
Apoteket hjärtat har växt oerhört under de senaste åren och är Sveriges största fristående apotekskedja och har inte mindre än 270 stycken apotek runt om i Sverige med 2000 lunniga och servicevänliga anställda - vilket innebär att vi kan få ta del av Apoteket Hjärtat's individualiserade service nästan vart vi än befinner oss i Sverige! Härligt va? Så se gärna videon ovan och kommentera och tyck till om ni gillade den lika mycket som jag. Vill bara avsluta med att tacka er alla där ute för att ni forsätter kommentera så positivt! Kramisar ♥

Kommentarer

  • Gillar också! säger:

    Gillar verkligen också apoteket hjärtats personliga service :) kram!

    Svar: Ja, de är superduktiga! kramisar på dig
    BRA RÅD

    2013-05-30 | 22:04:19

Kommentera inlägget här: