mysigmat.blogg.se

En härlig blogg om mat, träning, välmående och de senaste trenderna. Enjoy!

Badmode på bubbleroom

Kategori: Allmänt

Hur har ni tränat och ätit inför beach 2013? Ni som känner mig personligen vet att jag har tränat hårt och flitigt och försökt äta varierat (och gott) och samtidigt nyttigt för att vara maximalt redo för beachen i sommar. Har kikat lite på bad-mode och inser att det är helt tomt i min bikinilåda? Sommarens badmode är så snyggt och nu kan jag ärligt säga att jag är glad över alla kämpiga och svettiga träningspass under vintern - nu kan jag njuta maximalt i sommar! Det är ju alltid roligt att ha snygga bikinis/baddräkter, men ack så svårt att hitta orginella så man inte ser likadan ut som de andra strandhängarna ;-) Har personligen alltid gillar vita bikinis men är man blek själv så förvärrar det bara hela situationen, hehe. Har hittat ett par sjukt snygga bikinis på bubbleroom.se. Surfa in på bubbleroom HÄR och hitta dina favoriter! 
 
Här har ni några av mina fovirter, kommentera gärna och skriv vilka ni gillar ♥
 
Seventh Wonderland Déjà Vu V Strapless Black Bubbleroom.se
Panos Emporio Sporades-D Coral Bubbleroom.se
Bubbleroom / H Bikini-bh Brons Bubbleroom.se
Panos Emporio Lydra-D Red Bubbleroom.se
 
(PS, så sjukt snygga modeller på bubbleroom)

Kommentarer

  • Stina. E säger:

    Gud, älskar bikini nr två, korall!!! Shit vad snygg!!! Men med den kroppen är nig alla bikinis snygga... ;-) bra pris också, funderar på att beställa!

    Svar: Ja, färgen korall är superläcker! Man brukar ha en tendens att se lite solbrunare ut i korall och aprikos också, hehe ;-)
    BRA RÅD

    2013-05-10 | 14:01:58

Kommentera inlägget här: