mysigmat.blogg.se

En härlig blogg om mat, träning, välmående och de senaste trenderna. Enjoy!

Guldsäljning på G

Kategori: Allmänt

Godkväll bloggisar ♥ Har avnjutit världens godaste grill-middag, skriver mer om det i nästa inlägg med recept och bilder, tänkte att det blir så långa inlägg så ni kanske blir uttråkade om jag blandar ditten med datten - så mer om middagen sen. Jag tänkte berätta någonting som faktiskt inte alls har någonting med grillat eller träning att göra.
 
Jag tänkte nämligen tipsa er om en jättebra sida/företag, nämligen Guldcentrum. Jag har två stycken gamla halsband av guld som jag har fått vid olika tillfällen under min uppväxt som jag inte alls anävnder (och tror verkligen inte de kommer komma till användning heller, i sådanna fall bara för att spara som minnen). Eftersom att Guldcentrum gör en gratis värdering - utan att det innebär säljtvång - så har man ju ingenting att förlora på en värdering. Dessutom har Guldcentrum en mycket generös prisersättning på guldet man säljer och det är helt utan avgifter eller olika kampanjpriser. Det pris som anges på hemsidan är det pris som Guldcentrum faktiskt betalar till dig. Men varför är jag så intresserad av just Guldcentrum då? Jo, mina kära läsare - det är nämligen så att Guldcentrum har en av de mest generösa priserna på guld på hela marknaden. Dessutom tycker jag att idén om gratis värdering av guldet är superbra. Vad kan en värdering skada? Det innebär ju inte förutsättningslöst att man måste sälja guldet.
 
Jag tycker det låter superbra, och om det är någon som har erfarenhet av Guldcentrum eller likanande företag får ni gärna lämna en kommentar om er uppfattning av processen. Man kan också sälja guldet via guldpåse om man inte kan besöka butiken, som är ett säkert och bra sätt att sälja guldet på, och det är givetgis samma guld-pris som i butik. Jag kommer att göra en värdering via butik (ligger i Malmö) eftersom jag kommer att ha vägarna förbi där om 2 helger. (Bara jag kommer ihåg att ta med själva halsbanden, hehe). Klicka dig in på Guldcentrum för mer information HÄR!
 
Ha det bra tills vi hörs nästa gång. PUSS ♥
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: