mysigmat.blogg.se

En härlig blogg om mat, träning, välmående och de senaste trenderna. Enjoy!

Sponsrad video - Arla fil-klippan

Kategori: Allmänt

Fick en fråga om vad ett bra mellanmål kan vara, och allt som är "bra" är självklart individuellt, men om ni frågar mig är en god frukt eller en filtallrik med hackad mandel och hallon ett jättebra mellanmål som jag själv äter nästan varje dag, antingen till mellanmål eller kvällsfika. Jag äter alltid Arla Filmjölk som för mig känns som Svensk kult. Det finns dessutom 23 olika sorter att välja på med olika smak och konsistens, någonting för alla så att säga! Ni borde verkligen testa mitt tips att toppa Arlas Filmjölk med tinade hallon (eller blåbär) och hackad mandel. Det är också supergott med solrosfrön och skivad banan, om man vill ha ett nyttigare alternativ till flingor - eller bara lite variation. Mums!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: