mysigmat.blogg.se

En härlig blogg om mat, träning, välmående och de senaste trenderna. Enjoy!

Sponsrad video - Fiat 500L- Italiensk vecka

Kategori: Allmänt

">
Godmorgon ♥ Har just kommit hem från gymmet och ska göra frukost snart! Ingen som läser min blogg har väl missat hur förälskad jag är i bilar? Inga gamla, skrotiga modeller utan de ska vara nya, moderna, säkra, miljövänliga (trädkramare som jag är) och framför allt snyggaJag märker att jag ofta får många kommentarer av er som tycker till om det jag har skrivit i bil-inläggen vilket är superkul! Jag märker även att läsarantalet brukar stiga och jag har sett på två bloggar att mina blogginlägg (just om bilar) har blivit länkade av andra blogga - i båda fallen av motor-och bilbloggar - men det gör mig bara glad eftersom jag får lite nya läsare också! Så fortsätt med det och skriv gärna om ni har länkat mig så kan jag kika in. Fortsätt kommentera också, det är superkul med respons och att få åsikter från er som är intresserade eller har egna erfarenheter inom ämnet!
 
Det senaste tillskottets till Fiat är 500L som har allt detta och lite till. 500L är den rymligaste modellen inom sin kategori! Jag som kommer från en stor familj med 7 medlemmar har praktiskt taget vuxit upp i en större "transportbil". Visst, mamma och pappa hade en rätt modern och fin bil för sin tid - men ingenting som dagens bilar. 500L må vara 4,1 meter lång MEN rymmer 5 passagerare med varsin tillhörande väska i 400-liters-bagageutrymmet. Fiat 500L garanterar en bekväm och rymlig resa för dig som passagerare eller förare. Min storasysters kompis har en Fiat 500L (tillsammans med sin man) och de har 2 barn, och jag vet att de är supernöjda!
 
Självklart är det superviktig att bilen är rymlig, praktisk och pålitlig. Alla passagerare och bagage får plats. Men vad mer? Listan kan skrivas lång med vad nya Fiat 500L kan erbjuda dig. Vad som är viktig vid val av en bil är individuellt men jag tänkte ta upp lite vad jag tycker är särskilt viktigt, nämligen säkerheten. 500L har 7 stycken krockkuddar och har dessutom blivit tilldelad 5 stjärnor i euro ncap. En annan ytterst viktig del att ta till hänsyn vid val av en ny bil är enligt mig miljötänket bakom bilen - här blir jag mäkta imponerad av Fiat 500Ls motor sprängfylld med prestanda som generar hög kraft men som samtidigt är skonsam när det gäller bränsleförbrukningen! Förutom allt detta är ju såklart Fiat 500L supersnygg och du kan dessutom välja och vraka mellan 333 olika färgkombinationer för att få just din drömbil.
 
 
Fiat 500L MY2012
(Supersnygg färg, även den vit/silvriga på bilden nedan är jättefin!)
 
(Det generösa bagageutrymmet, perfekt för mig som ungefär brukar ha 3 väskor själv när jag åker någonstans, hehe)
 

Kommentarer

  • Systeryster (den bästa) säger:

    Ja du, syrran! Man kan väl minst sagt säga att du har med dig mycket bagage, så 5 väskor där skulle bara räcka till dig hehe ;-) vad bra du skriver btw! Puss

    Svar: Hehe! Tack så jättemycket, vi måste ju ta den där 10 km:s löpturen någon dag? Så kan vi lägga upp resultaten i bloggen? :) SAKNAR DIG!
    BRA RÅD

    2013-05-16 | 18:25:10

Kommentera inlägget här: