mysigmat.blogg.se

En härlig blogg om mat, träning, välmående och de senaste trenderna. Enjoy!

Sponsrad video - Filip & Fredrik om 2003-2013

Kategori: Allmänt

 
Godmorgon alla söta där ute! Fredag idag! Hur härligt är det inte med en kommande helg och lidigheter? JAg jobbar dock imorgon på morgonen, men är inte ledsen för det. Idag börjar jag jobbet klockan 1 vilket innebär att jag har tid att sitta ute i det underbara vädret och få lite färg! Har till och med slängt på mig bikinin och ligger i solstolen på baksidan och sippar på ett glas Cola Zero. Det är verkligen supervarmt men jag antar att det är för mycket begärt att önska att värmen skulle hålla i sig ett liiitet tag till... Har nämligen kollat väderprognoserna och sett att det skulle bli lite sämre väder till helgen...
 
Jag har ju i tidigare inlägg hyllat Filip och Fredrik och framför allt deras podcast (men även "Vem kan slå filip och fredrik", "nugammalt" och hissen") och bokstavligen prisat den till skyarna. Jag vet att jag har fått mycket positiv feedback av er där ute (som vanligt) och mycket medhåll. Jag tycker inte att det är någon överdrift när jag säger att Filip och Fredrik måste vara Sveriges mest mediala människor just nu! Håller ni med? Iallafall, det jag ville komma till är att det är 10 år sedan 3 - en av världens ledande mobiloperatörer, som jag varmt om hjärtat kan tipsa er om (de är nämligen de enda som harSponsrad video - Filip & Fredrik om 2003-2013 lyckats erhålla med mobilt bredband här i lägenheten utan några problem, så tack 3!) - klev in på den svenska mobilmarknaden med ett dunderkliv och tog konkurrenterna med storm.
 
Men nnu undrar ni säkert vad Filip och Fredrik har att göra med hela det här kalaset? Jo, det är nämligen så att Filip och Fredrik tillsammans har gjort en liten video med ihopklipp från flera små "årskrönikor" mellan åren 2003 - 2013 då 3 har funnits på den svenska mobilmarknaden. Så låt Sveriges skönaste människor guida dig genom Sveriges bästa mobiloperatör's resa mot att vara en ledande aktör på mobilmarknaden. 3 och Filip och Fredrik - en perfekt kombination!

PS!  Surfa in på 3 för att vara med på kalaset och ta del av deras fantastiska erbjudanden! 
 
 
 
(mina älsklingar!!)
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Älskar Filip och Fredrik!! Och alla årskrönikor är superbra :-)

    Svar: JA!! :) Kul att du också gillar dem! :)
    BRA RÅD

    2013-06-04 | 14:48:27

Kommentera inlägget här: