mysigmat.blogg.se

En härlig blogg om mat, träning, välmående och de senaste trenderna. Enjoy!

Sponsrad video - Helt nya Mazda6

Kategori: Allmänt

 
Hej boggisar! ♥ Ni har väl inte missat helt nya Mazda6? Det är en urläcker bil, och jag som bloggar om nya trender skulle verkligen säga att den här bilen hade passat superbra i mitt garage! Tänk att sätta sig i den här godingen påväg till gymmet... Hur som helst är nya Mazda6 unik i sin desigt och har faktiskt nyligt vunnit "Red Dot Design Award" för sin heta design. Ni som känner och har följt med min blogg (och sen tidigare bloggar) vet hur viktig miljön är för mig! Tror i inte att det är ett plus i kanten att nya Mazda6 har låg bränsleförbrukning samtidigt som motorn genererar mycket kraft. Miljötänket i kombination med den urläckra designen.... kan bara drömma mig bort! ;-)
 
 
(Åhh så snygg!!! Lämna gärna erat omdömme och kommentarer)
 
 

Kommentarer

  • Fredrik säger:

    OMG! Shit vad snygg!!! Kan inte annat än att hålla med, färgen är superfin! Drömmer mig också bort ;)

    Svar: Hehe, drömma är alltid tillåtet! ;-) Kul att du också gillar färgen, har du någon bil? isof vilket färg har du? =)
    BRA RÅD

    2013-05-13 | 15:51:12
  • Anonym säger:

    SNYGG! wantie

    Svar: Agree! I drömmarnas värld är allt tillåtet ;-)
    BRA RÅD

    2013-05-14 | 13:50:37

Kommentera inlägget här: