mysigmat.blogg.se

En härlig blogg om mat, träning, välmående och de senaste trenderna. Enjoy!

Sponsrad video - Karim & Christer sjunger

Kategori: Allmänt

Hej alla sötnosar ♥ Allting bra med er? Själv sitter jag här för mig själv och skrattar åt videon som jag postade ovan, och slår på den för femte gången! Ingen har väl missat Comviq:s nya reklamfilmer med huvudkaraktärer som kioskägaren Karim och polisen Christer? De två tillsammans är ett väldigt udda vänskapspar som generar väldigt mycket humor. Det går ju lite hand i hand med ICA:s reklamfilmer som också har som en "handling" som fortsätter och byggs på, fast med samma grund-karaktärer med Stig och Cindy och praktikanten Jerry. Videon ovan är det senaste tillskottet till Comviqs sjukt roliga reklamvideos. I videon ovan ska alltså Karim lära Christer att sjunga en sång på Karims modersmål - och Christer gör så gott han kan och försöker skriva ner texten. Problematik uppstår då Christer inte vet vad orden betyder eller hur de ska stavas!
 
Åh, jag älskar verkligen Comviq:s reklamfilmer och är jag ensam när jag säger att det känns som att det kommer nya reklamfilmer HELA tiden? Jag hinner typ bara se samma sketch två gånger innan det kommer en ny, rolig, reklamfilm! Fångar svenne-humorn på ett underbart sätt tycker jag. Vad tycker ni? Ni måste verkligen kika på filmen ovan, och lämna gärna kommentarer om vad ni tyckte. Har ju blivit överröst med kommentarer och feedback från alla er söta där ute på senaste tiden - fortsätt med det! Ni är bäst, puss ♥
 
(HAHA, deras miner ser så himla äkta ut!!! Christer vet inte själv vad han sjunger och kommer inte ihåg ordföljden och Karim förstår inte vad det är som är så svårt - det är ju bara en sång!)

Kommentarer

  • Lollo säger:

    HAHAAHHAH!!!! DÖR AV SKRATT!!! SÅ HIMLA ROLIGT!!! LOVE KARIM <3

    Svar: HAHA, håller verkligen med! ;-) Kul att du också gillar dem!
    BRA RÅD

    2013-05-30 | 15:52:47
  • Fredrik säger:

    hahaha! kan inte sluta skratta!!!

    Svar: Haha, men eller hur? Har du sett de andra videorna? Om du går in på youtube och söker på Comviq så kommer alla reklamfilmer upp :) puss
    BRA RÅD

    2013-05-30 | 22:03:25

Kommentera inlägget här: