mysigmat.blogg.se

En härlig blogg om mat, träning, välmående och de senaste trenderna. Enjoy!

Torrschampoo - snabbt, smidigt och enkelt!

Kategori: Allmänt

Hej på er finisar! Har faktiskt fått två stycken kommentarer den här veckan av två läsare som undrar hur jag gör när jag så ofta tränar på lunchen. Om jag alltid duschar håret varje lunch och om jag måste hålla på att torka och styla det varje lunch och hur jag isådanna fall har tid. Svaret är att det är olika från träning till träning. Jag tränar på lunchen cirka 3 dagar i veckan, och när jag är ute och löper brukar jag duscha håret och låta det lufttorka under resten av dagen. När jag har varit på gymmet och kört styrketräning brukar jag duscha av kroppen, men lämna håret som det är och istället använda ett superbra torrschampoo som gör att håret ser rent och fräscht ut. Torrschampoot kommer från Matrix Biolage och heter "Cool Mint Oil Control Treatment". Det är ett spray-torrschampoo som helt enkelt gör att håret ser rent och fräscht ut, och eliminerar alla spår av en fet hårbotten efter träning. Det är lätt, enkelt och smidigt då jag slipper sitta med blött hår på kontoret. Och vet ni vad det bästa är? Torrschampoot är på REA om ni klickar HÄR! Rekomenderar detta torrschampoo starkt då det är perfekt för att snabbt få rent och fräscht hår utan att krångla i duschen, särskilt när man har begränsad tid på sig! ♥

 Biolage Cool Mint Oil Control Treatment  125 ml

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: